středa 10. června 2015

Recenze | Anime

Těch bude asi míň, protože nemám tolik shlédnutých anime jako Saichi. Ale chci se jim věnovat více než předtím :)
Tenhle rozcestník bude zároveň takový můj seznam shlédnutých anime (nejsou všechny - na něco jsem určitě zapomněla), ty tučně zvýrazdněné plánuji v blízké budoucnosti recenzovat.

Akame ga kill!
Another
Ao no Exorcist 
Accel World
Arslan Senki
Black Bullet
Bleach
DanMachi
Death Note 
Deadman Wonderland
Detective Conan
Diamond no Ace
Fairy Tail
Fairy Tail Season 2 (stále vychází)
Free!
Free! Eternal Summer
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hunter x Hunter
Haikyuu!!
Haikyuu!! Season 2 (stále vychází)
Inou Battle within Everyday Life
Kekkai Sensen
Kuroko no Basket
Kuroshitsuji
Kuroshitsuji II
Kuroshitsuji: Book of circus
 K Project
K: Missing Kings
K: Return of Kings
Magi: Labyrinth of Magic
Magi: Kingdom of Magic
Mekakucity Actors
Mononoke Hime
Kyoukai no Kanata

No Game No Life
No. 6
Noragami
Noragami Aragoto
One Piece
Owari no Seraph
Owari no Seraph - Nagoya Kessen-hen
Prince of Tennis
Princess Princess
Rave Master

Sword Art Online II
Shingeki no Kyojin
Shingeki! Kyojin Chuugakkou
Shokugeki no Souma
Spirited Away
Tasogare Otome x Amnesia
 Tokyo Ghoul
Tokyo Ghoul Root A

Vampire Knight
Yowamushi pedal
Zankyou no Terror

A hodně dalších  >nechce se mi přemýšlet, na co všechno jsem zapomněla :D<

P.S. Ty kurzívou zapsané anime jsou prosím Saichinky, která je líná si udělat pomocí stejných úprav a ctrl+c ctrl+v vlastní seznam..:D

8 komentářů:

  1. Takže lásenka si konečně pustila Kuroko no Basket? :D Jak se ti líbí? :) A koukám, že někdo začal také už koukat na Bleach a ANE :'3 No a Zankyou no Terror je také zvláštní, ale mně se to moc líbilo :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, popravdě ne, musím se přiznat.. Saichi jen není schopná sepsat vlastní seznam nebo dát aspoň vědět, že to kurzívou jsou její anime :D Z Bleach jsem viděla jen pár dílů... no a v podstatě se teď dívám hrozně málo, jelikož se mi zcvokl notebook a já jsem teď na starém, na kterém nejede zvuk :( ANE je luxusní a ZnT taky ^^

    OdpovědětVymazat
  3. No bože, tak to tam dopiš, já viděla všechno co ty, plus ty s kurzívou, což je jen o 17 více...kdybych věděla názvy i těch další dvaceti či co, tak je tam taky dám. -.-
    Muhahahahaha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou třeba RM jsi neviděla...:D A stejně ti to nebrání skopírovat si ten článek a vydat ho zvlášť doplněný...:D

      Vymazat
    2. RM jsem viděla první 4 díly,....asi....cca....možná 5 :D
      Ale to je zbytečnost! Proč bych ho měla dělat znovu, když stejně neumím recenzovat, budu ti prostě dělat jen scénické poznámky do tvých recenzí :D

      Vymazat
  4. Jaj, vy jste dvojka, holky :'D Aspoň to teĎ už chápu :D Takže free taky viděla asi jen Saichi :'D :'3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jen já, a je to super, docela by mě potěšila třetí série, nebo třeba OVA.
      Sešly jsme se v dobré době :D

      Vymazat
  5. Ale já to plánuju... hned jak se dostanu na komp se zvukem a dodívám FMA:B, tak Kuroko nebo Free určitě začnu, ale eště nevím co z toho... a ještě musím dodívat GC... :D

    OdpovědětVymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)