čtvrtek 11. června 2015

WTUT


Welcome to Unravel Thoughts
(prostě vítejte!)
Okey (po dlouhé hádce), to Saichi hodila na mě. Ale jen začátek! Scénické poznámky mi jdou totiž lépe! Takže...tenhle článek jsme první psaly na papír. Víte, jak je to nepříjemný, když vám ten list v půlce myšlenky *jistá osoba* to myslí mě (a zase!) ten papír sebere?! -.-
A víte jak je nepříjemný to číst? Jak víte, Moriko je levák....a já pravák co neumí psát. Zkuste si to přečíst..(a teď očekávám dlouhou hádku na téma a) kdo píše hůř b) co sakra dál?) *Saichi dostala záchvat smíchu* - mám nové povolání, budu jen scénarista (jasněě...víš, že jsme se dostaly úplně od tématu? A jaké to téma bylo? :) -.- úvod. Sakra, omlouváme se, Tedy spíše já...(kdo by řekl, že jsem ta starší??) (no já určitě né.) Hajzle....) (taky tě mám ráda...)
No takže,... Moriko?
Saichi?
Ehm...nechceš začít? - uděláme rozhovor: 1) otázka: Proč jsme vůbec tady?
No, tady..hm, to lidi řeší už více než dva a půl tisíce let a furt na to nepřišli...
To radši přejdu..proč jsme si založili tento blog? Myslím tento NOVÝ blog, když už máme ten starý? Mno..obě jsme už dříve blogovaly - Saichi jako Zoe Haak, já jako Nemesis Moriko. No... a nějak nám to nevydrželo a tak jsme nějak chtěly začít "znovu" a společně. Takže jsme tady. Moriko bude přidávat ty svoje recenzáky a jednorázovky a já zkusím znovu začít se svým pisatelským "talentem" na povídky. Jo a všechna grafika pocházi ode mně, tedy od Saichi, Moriko je na to úplně tupá. Náhodou.. Co? To se ještě uvidí. A kdy? Až naprší a uschne? Třeba... nebo na příštím designu (estli někdy ňáký bude).. A nezapomeň, že beze mně bys byla s bloggerem úplně v p- ...háji. Já bych se to naučila, a nový nebude, tenhle je podle mě luxusní, bo jsem ho dělala já. :) Muhahahaha A teď se vůůbec nechválíš.....
Mno, asi bysme to mohly nějak ukončit..úvodní články nám zřejmě moc nejdou...:D
Bo z nich vždy vyjdou moc složitý hádky, jo a ty jsi se nikdy nechválila??


Za admin tým Saichi a ...ta druhá mladší sestřička Moriko. Howgh.



Legenda:
tyrkysová - Saichi
ta normální - Moriko

P.S. Neodpustily jsme si to sem nedat... jak už jsme říkaly (já říkala), tenhle článek byl původn psán na papír...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)