středa 1. července 2015

Jak to bude o prázdninách?

Jak to tady bude vypadat o prázdninách? Nevím jak vy, ale já jsem prakticky celý červenec pryč. Tábor, tábor.. pak budu s taťkou.. tak či tak, celý červenec budu doma možná.. čtyři dny? Asi ani to ne. Ale nechcu, aby to tady umřelo, takže budu něco přednastavovat. A v těch vzácných okamžicích, kdy se dostanu k ntb budu psát narychlo recenze... no, zkrátka, podle toho, jak budu stíhat, bych chtěla na ty čtyři týdny nastavit alespoň pět, šest článků... ráda bych sice, aby byly alespoň dva týdně, ale vzhledem k času, který mám k dispozici, to moc růžově nevidím.
A taky doufám, že tu něco napíše i Saichi-tan-nee-san :)
(Pozn. pro Saichi: Pokud jsi zase líná psát vlastní článek a máš to nějak naplánovaný, tak to tu klidně dopiš, ale vlastní barvou! :D)
Já jsem celkově lína už od narození, takže si to napíšu tady, okey? Rozkaz!

Jinak, tento článek se týká prázdnin obecně, nejenom července a je rozdělen na dvě části. 1) Věci, které bych chtěla zveřejnit a 2) věci, které zveřejním > druhá část se týká jen července.


CHCI
  1. Chtěla bych zveřejnit nějaký tag. Já tagy moc ráda, ale problém je v tom, že ty nejlepší jsou jen nominovací a takový ty obyčejný, stylu vyplň-pokud-chceš jsou buď všechny na jedno brdo, nebo k nim nemám moc co říct.
  2. Napsat recenze na Enderovu hru a několik dalších knih, které mám ráda. Bohužel, růžově to nevidím. Stejně tak s recenzemi na anime (zrovna na mě čeká recenzování Mirai Nikki a Deadman Wonderland.. jak pozitivní a milá anime)
     
  3. Dopřesunovat recenze ze starého blogu - to taky nevypadá příliš nadějně, když vezmeme, že za ten rok a půl, co píšu recenze (tak jsem si všimla, že předevčírem to bylo přesně rok a půl od mojí první zveřejněné recenze ještě na blog.cz :D), jsem recenzí napsala.. *počítá*  87 recenzí na knihy + 2 filmové + 3 na anime (=92) a přesunula jsem jich tu zatím ....12; bude to sranda
     
  4. Mám hrozně ráda seznamy. Vlastně jsou seznamy moje taková trošku úchylka. Všecko musí být v seznamu! Takže.. určitě summer reading list a možná i watch list
     
  5. Nějaký článek ze života nebo s fotkama. Což mi připomnělo, že Saichi říkala, že tu dá fotky ze stavěčky..
  6.  Nějaký článek s mými názory (když se teďka občas dostanu do adminu na blog.cz nebo na nějaké blogy s tématy týdne, maj tam mnohem lepší věci, od té doby, co jsem přešla na blogger :D)
1. Chci zveřejnit další kapitoly Wall a další části Deníku jediného

2. Obula jsem se pořádně do nové povídky, kterou bych chtěla někdy od srpna vydávat.

3. Přidám fotky ze stavěčky a poté taky fotky z tábora, až budou :D

BUDE TADY

  1. již zmiňovaný Summer reading list
  2. jistý článek, ještě si nejsem jistá názvem, ohledně nových knih, úlovků z knihovny a tak dále..
  3. recenze ze starého blogu - Hon, Kořist, potom ještě aspoň dvě další..
  4. recenze na anime (Mirai Nikki, nebo, možná Deadman Wonderland)
  5. možná Summer to-watch list
  6. ...a doufám, že jistý tag, ale nevím, nevím..

Na závěr bych na vás měla jistý dotaz. Ještě není nic jisté, vůbec nevím, jestli zase neskončím u druhé kapitoly, ale.. měli byste zájem číst kapitolovku od mne? Na Saichiinu Zeď to určitě zdaleka nemá (jo, trochu na té povídce ujíždím..), ale stejně je pokrok, že jsem se po tak dlouhé době odhodlala něco napsat..
bylo by to čistě fantasy a název (prozatím) zní Malíř životů. Co vy na to?
Napište mi do komentářů, nebo hlasujte v anketě, až tu bude (pokud se mi ji podaří na blog vložit....:D).
Edit: vložit se povedlo... je někde dole v menu :D
Vaše Moriko Enithrielle

Taky bych ráda upozornila, že v červenci - a zřejmě ani v srpnu moc ne - nebudu chodit na vaše blogy. Budu se snažit, pokud bude příležitost, ale jak už jsem psala, jsem furt pryč ;)

7 komentářů:

  1. Ten název povídky se mi líbí! :)
    Hezký plán :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný plán, vypadá to, že i v létě tu bude živo :) Hlavně si užij prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, Saichi už má nastaveno, co tak vidím, takže já jdu dohánět :) Děkuju, ty taky! :)

      Vymazat
  3. Fajn plán, snad ti to vyjde ;)
    A povídku určo určo přidej ^^ ráda si zase něco pěkného počtu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý plán, těším se co všechno se tady nakonec objeví! :)

    OdpovědětVymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)