čtvrtek 16. července 2015

Obrázková mánie




Ehm... no, jednoho dne jsem se šíleně nudila, spíše tři dny než jeden.
Už to bylo po uzavření klasifikace, já byla po nemoci,... prostě jsem neměla co dělat.
A tak jsem dělala Bannery.
Tady je malá ukázka, možná s většiny vzniknou povídky, ale nechci jich mít moc rozpracovaných...
Saichi
***
 Tady už mám anotaci!









 Tady anotace zatím není, ale už jsem si vytvořila plán. Bude to mít jen pár kapitol, asi 10/12.





Tady jsem postoupila na dopsání 7 kapitoly.







Tady mám kapitoly zatím jen dvě.







Tu mám plán asi tak do 2 kapitoly a přemýšlím o dalším kroku.



Toto bude jedna z nejsložitějších povídek, proto bude dlouho trvat než vůbec začnu. Zatím mám ale už ktrátkodobý plán jak na to.

Twina jsem už napsaného měla, ale totálně jsem jej předělala, takže doufám, že se bude líbit. Tedy, až to předělám :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)