středa 1. července 2015

Stavěčka 2015

Tady jsou slíbené fotky ze stavěčky, které vám slíbila Moriko a které jsem já slíbila ji :)
Saichi

A Mori-tan jde komentovat, tentokrát fialově!
***



 Tohle je naše budoucí sprcha, jako, zatím nevypadá nic moc, ale oproti poslednímu táboru to bude luxus.
Jej, jak jsme přidělávali plachtu na střechu a my se přetahovaly o ty plišky a hřebíky.. pardon, VRUTY!

 Tohle je naše jídelna, ještě je zabarikádována, protože se uvnitř uskladňují celoročně části stanů.

 Takhle vypadá pohled na jídelnu a vedlejší kuchyni z louky, kde budou stát stany.

 Tak tady můžete vidět osamocenou Moriko, kterou jsem tajně vyfotila. Sedí na jednom ze stanu,
myslím, že je to dokonce její budoucí stan.
Saichi je stalker! Pomoc! A jo, je to myslím budoucí můj a Naomin stan.

 Tady si nevšímejte toho kluka vepředu ale tu tvdě pracující Moriko vzadu!
Co říkám, stalker!

 Znovu náš ´pracant´ a můj stín!
Jo, já pracuju a ty mě fotíš.. co takhle nám pomoc?

Hehe, první fotka s lidma beze mě! Dobře, tak ne..

 Tady máme čekající Moriko, konečně si ji můžete prohlédnout z blízka.
Hej! *uražená*

 Tohle je moje ruka a ruka od Moriko, jediná moje část těla, která se na fotkách ukázala, když nevezmeme v potaz ten stín.
Už to máš nakreslený? Prosím, já to chcu vidět...

 Tady stavíme hangár.
MY stavíme, TY fotíš.

 Tohle je už skoro dostavěný tábor, kdybych se otočila, čuměla bych se přímo na tu jídelnu. (Jen aby jste se orientovali :D)

A tady už stojí náš krátkodobý domov na 14 dní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)