pátek 29. ledna 2016

Saichi´s Friday



Ahoj! Po... měsíci... jsem se zlepšila....Okey,...
Takže! Dokopala jsem se dokončit celou jednorázkovku. Dobře, měla to být jednorázovka na takové 2-3 A4...tak mě napadá.. proč je jich přes dvacet? No, z toho důvodu jsem se rozhodla ji rozkouskovat na více kapitol. Buďte rádi, nechtělo by se vám to číst najednou. No, možná chtělo, co já vím. To je ale vedlejší.. Protože včera byl poslední den pololetí!

Jaké máte vysvědčení? Jste spokojení? Já...jo.
Zabrousila jsem na blog.cz a mají zajímavé téma týdne: Čekám

Mladá dívenka - takových těch deset let - čekala. 
"Dívenka čekala. Čekala mnoho dnů a mnoho nocí. Čekala. Až se on vrátí. Mnoho lidí, přátel, známých... říkalo jí, že se už nikdy nevrátí. Ale on jí to slíbil. Počkej na mě - řekl jí a zmizel. Čekala stále dál. Deset dnů a chtěla skončit. Deset let a čekala dál,"
"A babičko, čeká pořád?" zeptá se malá holčička po krátkém příběhu. Babička se bolestně usměje.
"Čeká, čeká," políbí holčičku na čelo a nechá ji spát. Vyjde ze světničky a začne plakat.
"Čekám, a budu čekat dál," zašeptá do noci.

Okey, okey,..nebudu už nikdy nic tvořit,...tohle byla lež, nevydržela bych to.
Otázka pro čtenáře,...znáte nějaký dobrý film? Knihu? Anime?
Poznámku o Anime můžete vynechat, pokud chcete.
Neboť jsem zkoukla luxusní anime, který má boží opening: Only my railgun.


Zpátky k povídce, jako jednorázovka měla název Himura, nemá žádnou anotaci, žádný prolog, epilog možná. A má nesmyslné změny pohledů vypravěče. Neřešte to, neumím psát.

Takže, to bude všechno :)
Ahoj!

Saichi
***

2 komentáře:

  1. Na povídku se těším a jsem ráda, že jí hodláš rozkouskovat - najednou bych to asi nedala. S vysvědčením jsme taky spokojená a tvůj příběh o čekání se mi líbí.
    Jinak... kniha: Skleněný trůn, film: Star Wars a anime: FMA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Na Skleněný trůn se už dlouho chystám, Star Wars...no, podle mě nebyl nejlepší a FMA je božííí anime :), což mě napadá, že se můžu znovu podívat. Díky!

      Vymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)