pondělí 4. ledna 2016

Takové to, ahoj po...půl roce?






Tak ahoj! Po...půl roce? Asi? No, u mě to je půl roku nejspíše určitě. Chci se za to omluvit, za Moriko ne, ta se omluví sama, že ségra?
No, nějak mě chytl Möien, tak jsem jaksi neměla čas na blog, což lituji,...ale psala jsem! Mám napsaných pár jednorázovek....každá má okolo....10 A4...zatím....áno, jednorázovky.
Jestli budete chtít, tak napište a já ty....diskrétní možná zveřejním (musím dostat svolení od Moriko...takže nejspíše jen ty diskrétní, že?)
S povídkami jako takovými to vypadá ale bledě...no jo no, když se na každý díl Doctora dívám 4...5...6? Asi? Moje fantazie je teď na úrovni mezidimenzionálního cestování časem v modré policejní budce...ano jsem Whovian...a ještě k tomu Sherlock! Geek na druhou se hlásí...

Jakožto novoroční přecevzetí, které nevydrží, je alespoň týdně se tu podívat a kdyžtak něco přidat....nereálné, řekla bych. Moriko se určitě podělí o svůj názor také. Co si o tom myslíš?

Tak zatím
Saichi
***

P.S.: Napište do komentů, co by jste od nás očekávaly...díky :)

4 komentáře:

  1. Hele, sama moc dobře vím, jaké to je, když se člověk sekne a nebo taky ne, prostě stačí, aby se zrovna zajímal o něco jiného a blog není středem jeho zájmu. Je to na nic. Člověk se chce vrátit, ale...prostě to nejde :/ No, já ti přeju, ať se sem vrátíš, já mezitím prokoukonu, co se tu vlastně všechno děje :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já tohle moc dobře chápu, čím jsme starší tím je míň času a výpady jako je tenhle jsou úplně normální. Hlavní je věnovat se tomu, co tě zrovna baví.
    Každopádně se těším, pokud budete s blogem pokračovat a ráda si na to počkám. Jednorázovky klidně přidej, stejně se těším i na recenze a další věci, které jste dřív psávali :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tohle chápu a nebýt recenzí tak to mám stejně. Ani nevím kdy naposled jsme vidala jiný článek než na nějakou knihu.

    OdpovědětVymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)