pátek 25. března 2016

Saichi´s Friday


(od 27.3.2016 21:09 editováno Moriko-chin)
Ahoj!
Zase po nějaké až moc dlouhé době, že?
Dnes je..Velký pátek! Táákže? Jak prožíváte prázdniny?...?.....?
Dobře, nechám toho. :)
Za tu dobu, co jsem tady nebyla....dlouhá doba..... jsem se dokopala napsat několik stránek dalších jednorázovek (ze kterých se staly kapitolovky), bohužel je zde nemůžu přídat - zákaz od Moriko. Holdt máte smůlu no. :( (Já bych měla být ráda,...)
Jinak důvod, proč nepřidávám Himuru je jednoduchý - že ségra?
Protože moje milá malá hodná sestřička Moriko se rozhodla ji korektnout. Už na tom dělá dva týdny. Poslala mi jen dvě stránky. A to má minimálně 6 z 28 hotových! (Já to pošlu... ale neustále se k tomu vracím a znovu to upravuju :D)(Nedivte se, že to tak trvá. Já mám segřino psaní ráda, ale některé fráze a HLAVNĚ GRAMATIKA jsou nečitelné.... :D Mimochodem, opravy prvních stránek, které navíc prošly mojím editem už jako první verze mi zabraly 45-60minut/strana. Teďka to je tak 1-3dny/strana :D. Dobře, na vině je moje lenost, ale i tak....:D)
Měla bych být ráda, že to dělá. (To teda!) Alespoň někdo opraví ty chybky...

Kdo jsi?
Známe se?
Můj přítel prý...
Nepoznávám tě.

Ublížíš mi?
Pomůžeš?
Neslyším tvou odpověď....
Nemůžeš?

Jsi z mé rodiny?
Někdo cizí?
Ani jedno....
Oni... mizí?

Kde jsem?
Na... Měsíci?
Řekni mi něco!
Jsem jeden z tisíci?

Cože se stalo?
Dožínky?
Ty něco víš!
Ztracené vzpomínky..?

Dobře, finální rozhodnutí, už nikdy nenapíšu žádnou další básničku. Možná...SAKRA!

Jinak... Jaký byl týden? Tři dny školy.... Pak prázdniny...Nebylo to tak hrozné ne? Ne?
Pro mě to byl týden plných změn. (A obrovských muffinů) Však víte...z 16 na 17....:)
Ještě jeden rok! A pak už nechoďte po cestě - ani po chodnících... pro vaši vlastní bezpečnost... (já ti říkala, že se naučím chodit přes les..... :D)
Okey,.. dělám si srandu, oni mi ten řidičák stejně nedají :D

Jinak.... dostala jsem lístek na AnimeFest...(ne že bych si ho nerezervovala sama,..) Ale konečně jsem ho dostala a právě se na něj culím jak debil. :D
Budete potom chtít nějakou zpětnou vazbu? Jak z mého pohledu tak z pohledu Moriko? (Neboť jede taky...:D snad. *klepe na dřevo*).. Dobře,.. opustíme Anime.

Slyšeli jste o Fantasických zvířatech? Na ten film se táák moc těším (krom toho, že je až v listopadu).
Na jaký nový film se těšíte nejvíce Vy?

A co seriály? Znáte nějaký velmi zajímavý seriál? Protože všechny, které jsem našla a které mě bavily jsem už zkoukla,... několikrát. Třeba takový Doctor Who... toho mám za sebou už... pětkrát? Torchwood jen třikrát... (já jsem zatím někde u čtvrtého dílu... xD) ale pokaždé jen do skoro-konce třetí série. (Bez Ianta to není ono :( ) (nemělo by tohle dostat cedulku *spoiler*?)
Legends of Tomorrow, Arrow, Game of Thrones (za chvíli bude další séérie), TBBT, Jessica Jones, Lucifer, Shadowhunter.....eh....a další....
Jo jsem tak trochu závislá na seriálech. Ale v 17 letech se nemůže člověk už moc divit co?

Jinak, tady máte luxusní písničku, kterou se snažím zahrát na klavír. A není to ta... o které se zmiňovala ve společném článku Moriko... (zmiňovala se o Waltz A moll - Chopin), který mi furt nejde, ale lépe než předtím!


Tohle je originál!


Tohle je Nightcore!

P.S.: Co se vám líbí více?


Radši to už ukončím!
Ahoj!
Saichi
(&Moriko)
***

3 komentáře:

  1. Když hledáš seriály, můžu doporučit Sherlocka a Supernatural (což má asi 11 sérií, takže nějaký čas to zabere :D). A jestli ti nevadí americké animáky, můžeš zkusit i Gravity Falls. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. To říkají vždycky všichni, kdo mají v brzké době dělat autoškolu :D
    Pěkná básnička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, mě se ta básnička líbí!
    Tak AnimeFest ti děsně závidím, já se na něj nedostanu nejspíš nikdy xD Co se seriálů týče, na ty jsme poslední dobou zanevřela (snad akorát Bleach), takže ti nejspíš moc nepomůžu.
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)