úterý 1. března 2016

Výkecník






Okey.  Tak nějak jsme se rozhodly napsat další společný článek. A Nee-san, NEŘVI MI DO UCHA. Já chtěla jen napsat moje scénické poznámky... Taky jsi tam neměla mít to ucho! 




AU. 
Mimochodem -  proč tohle vlastně píšem? (Pomineme skutečnost, že chceme konečně napsat společný článek.) Protože... přichází slavný návrat že záhrobí? Že? Snad. Ehm.. nejspíše. 
To mi připomnělo, že bych si mohla pohnout s tou recenzí. A já s další částí Himury... 
Nejspíše - pokud nejste slepí (jako my) - jste si všimli pár úprav. Nebudu si připisovat zásluhy - udělala to Moriko.. S MOJÍ POMOCÍ. "Pomocí." Já pomáhala.. ne? 

Ehm. 
Odmítá dal rozebírat zásluhy za záhlaví. Zas tak úžasné není. Ale je. 
Okey. Co dál? 
Co, co dál? 
Jakou má tohle pointu?
Žádnou. Žádnou?
O pět minut hádání se o hádkách později. 
Dobře, takže... Chceš něco říct?... Napsat? 
Etoo... měla bych napsat na Möien. Ale pššt. 
Hm.. takže... co plánujeme do budoucna? Krom přestěhování do Möienu a vynalezení NerveGearu.
Proc jsme se do toho vůbec pouštěly?
Já plánuji.... nic? Radši. Heeeeeej. 
Já.. no, chtěla bych naplánovat nějaké příspěvky, co bych postovala pravidelně. 
Neck co jsem chtěla zavést já? 
Nejsme my sestry?
(Měly bychom začít si dát bacha, ať toho nemáme více přeškrtaného než normálně...) (Možná?) 
Co dál chcete MLADŠÍ sestřička udělat? 
Etoo... možná bych si mohla pohnout s psaním. Nebo spíše začít. O Malíři, o němž jsem mluvila v létě už radši ani nemluvím a teďka zase promýšlím zápletku povídky, jejíž název se tak různě mění, ale v současné době se to ustálilo na Kanejo wa Mushoku, ale to bude trvat jen tak dlouho, než najdu další pravidlo japonské gramatiky, jež z toho udělá naprostý nesmysl. 
Měla bych cvičit na klavír.. Takže rychle.. Jak už jsem psala.  Měla (chtěla) bych vydat Himuru (celou) a možná ještě pár ´publikovatelných´ jednorázovek.. Btw..Himura má "jen" 28 stránek! Měla mít 3.. trochu fail. A potom, chci  doufám, že vydám i další díly Wall, Deníku jediného...ale to opravdu jen možná.
Etoo... nečekaně tenhle článek je kompletně o ničem, že?
No, asi budem  končit, nee-san si tu právě začla zkoušet na klavír novou písničku...
a nedá se to poslouchat. Hééééj.
Kdyžtak napište - o jaké články byste měli zájem? Pokud o nějaké máte zájem. Nedávno jsme si všimla, že máme u tématu blogu uvedené "názory", huh... uvažuju, že bych nějaké svoje myšlenkové pochody (které nedávají smysl) do nějakých takových "názorových článků" (čtěte: nabubřele znějící pseudoúvahy)..měl by někdo zájem?
nee-san si to přečetla a zase se vrátila ke klavíru, takže to beru jako povolení tenhle nesmysl ukončit
nee-san ale přece nemůže za to, že ji čeká hodina klavíru a celé dva týdny na ten nástroj ani nesáhla.. možná trochu může
Moriko-chin 
& Sai 
víš ty co? Podepsat
se můžeš sama
Saichi-nee 
(jsem starší, 
proč se podepisuju 
DRUHÁ?)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)