pátek 29. července 2016

Saichi´s Friday



Ahoj!
A jsem zase tady!
Ano, po dlouhé době, ale nebojte se, již jsme začaly pracovat na článku z tábora (já začala), takže se máte na co těšit. :)

Jak zatím prožíváte prázdniny? Já skvěle. Jak jsem se zmínila výše, již jsme se sis po společném táboře - který by mohl být delší - a už se nejspíše nepotkáme. (Co budeme dělat?)
Jinak tyto dny jsem si našla brigádu! (Jo jo, je u tety, ale alespoň něco, ne? Když jsem doma z celých prázdnin 14 dní :D) A co vy? Pracujete? Nebo se jen válíte doma v posteli? (Jako já, když jsem po práci...no coment)

Zjistila jsem také, že tyto prázdniny strašně procestuji. Vezměte to z mého pohledu. Teď jsem v Ostravě, potom jedu do jižních Čech, pak vlakem do Chebu. Potom zpátky domů a za další čtyři dny do Sloupu v Čechách. Na otočku domů a na Šumavu. Když se pak zase dostanu domů, jdu do školy. To je docela namačkaný program co?
Nejvíce se ale těším na ten Cheb, neboť si konečně pořádně zastřílím z luku. Ano, střílím. A ano, jedu na závod. A ano, je to mistrovství. - Nechápu, co tam budu dělat, když neumím pořádně střílet, ale to neřešme, ano? :D

A co vy a vaše prázdniny? Máte je předem naplánované, nebo se rozmýšlíte při pochodu? Máte je pohodové nebo napráskané akcemi? Abych pravdu řekla, už mám připravené dva plány na příští rok. Buďto jeden, nebo druhý, podle toho, jestli se ten první zrealizuje. Ale už teď si nemůžu pomoct, neboť nevím, který chci více. Pravdou ale zůstává, že již teď mám zcela naplánované celé prázdniny 2017. A ano, jsem blázen.

Takže to bude asi všechno. Ano, jsou to jen bláboly, já vím. Ale já se doma tak moc nudím - když tedy doma jsem. A tak jsem se alespoň přinutila napsat něco na blog....

Tak zatím!
Saichi
***

1 komentář:

  1. Nějaký plán určitě je, ale zároven se snažím být i spontánní :)

    OdpovědětVymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)